free foodz, my favorite

Woho, ny vecka och jag är lite piggare och gladare! Idag har jag varit i skolan, haft lunchmöte med forskarna jag jobbar med, råkat garva rakt ut när jag gick på stan och kom på ett skitroligt skämt (jag måste komma ihåg att dra det någon gång), tittat i butiker efter en kappa, börjat tänka på mitt skämt igen och skrattat rakt ut en gång till, lovat en tiggare att jag ska komma och ge honom en vinterjacka imorgon, jobbat lite, tränat och nu ska jag duscha och plugga innan läggdags. Asså, bra måndag, ingen tid för trams. Och det är väl lite så mina dagar ser ut nu när jag är inne i rutiner. Vara i skolan - jobba - träna - plugga. Lunchmötet var nog dagens bästa alltså! Inte så mycket jobbsnack egentligen, mest gratis mat. AAAOOO!!!
 
Hann knäppa av en bild innan "cheferna" satte sig vid bordet. Indisk buffé käkade vi!

Kommentarer:

1 Des:

AAOOOO! 😂😂😂

Kommentera här: