åh, freitag

Hallååå, har ni också varit sjukligt trötta på senaste tiden? Eller är det bara jag? Tror jag behöver fixa lite kosttillskott. Gissar på antingen järnbrist eller döende.
 
Jag har för övrigt ställt in mig på att enbart fokusera på jobb, skola och träning månaden ut. Nöjen och umgänge får vänta tills jag har fått ordning på både ekonomi, känslor och har kommit igång med rutinerna igen. På något sätt känns det som att jag behöver semester efter sommarens ledighet? Haha. Kan vara att jag är högkänslig bara. Blir något för intensivt måste jag försvinna in i mig själv en period. Försöker dock sätta fingret på var problemet ligger exakt..? Jag vill nog egentligen bara vara tyst och inte prata om något alls seriöst på ett tag. I torsdags träffade jag dock tjejerna för att ha konferens om var vi ska ta vägen nu när Debaser har stängt... Skämt åsido... Livet är inte över för att vi inte kan festa där........ Vi hade däremot ett möte om hur vi ska överleva en eventuell attack av zombies. Eller ja, vi planerade en helgtripp till Göteborg i oktober!
 
Önskar att det var ett möte om zombies.. Men ska inte klaga, det var trevligt ändå..!
 
Nååja, nu är det fan helg och jag är SÅ glad över att jag inte har planerat in en enda festlig eller social händelse. Trots att jag har tupplurat hemma hos mamma och pappa idag efter skolan, är jag redan supertrött, och klockan är bara 22? Jag går in i myskänsla nu av tanken på att få sova och drömma om något äventyr. Gärna om vatten, regnbågar och superkrafter. Inte om spindlar, mitt eget bröllop och förspel som aldrig leder till något mer innan jag vaknar. Haha. Godnatt, hoppas ni har en skojsig fredag! 
 
Imorse innan jag drog till skolan. Lyckligt ovetandes om tröttheten som skulle komma.
 

Kommentarer:

1 johanna:

Är också trött hela tiden!! Går och lägger mig typ kl. 21 ibland?! Jag är redan gammal..

Svar: Haha, ååh.. Kan man skylla på att årstiden skiftar?
jawna

Kommentera här: