helt klart beroende

Alltså, vet ni vad... Jag kan nog lätt säga att jag är väldigt hälsosam av mig när det kommer till min matlagning och maten jag äter dagligen. Men... Ett stort MEN också... Jag har en fruktansvärd last som jag inte kommer ifrån. Det är fan ett beroende på riktigt. OLW's cheez-serie och allt Dumlegodis... Jag typ behöver det... Måste ha det... Och ibland slinker det också ner någon chipsbit eller kaka... Förstår ni hur fruktansvärt onyttigt detta är? SÅ mycket dåligt fett och så mycket socker.. Kaloriintaget skjuter i höjden varje gång. Jag mår ju fan inte bra av att äta det här flera gånger i veckan.. Hjälp mig? OCH DESSUTOM, fattar ni hur jävla vältränad jag hade kunnat vara om ostbågar och Dumle inte hade existerat?!? Hahahehe.. Jag lyckades ju utesluta bröd från min vardag för två år sedan (äter bara på restauranger och när det bjuds på hemma hos någon), så varför ska inte detta gå också..?
 
I tisdags försökte jag vara "duktig" och tog bara en liten påse Dumle och bytte ostbågar mot Doritos istället för påsen var mindre... Haha? Det är fan tur att jag tränar alltså, för att kompensera för allt det här skräpet.. Någon hobbypsykolog som känner för att göra en analys av det här? Är Dumle substitut för sex? Behöver jag ligga mer? Fick jag inte äta ostbågar som liten och är nu skadad för livet? 
 
Från gårdagens träning efter tisdagens Dumle. Det är alltså fullt möjligt att bli såhär svettig!!!
 

Kommentarer:

1 Susanna Maria J:

Jäklar vad svettig ;) Hihi! Bra jobbat där tjejen ;)

Svar: Haha, det var helt sjukt ;)
jawna

Kommentera här: