hahahahahaliggmedmighahahah

Quick update från en mindre pigg tjej. Har typ knappt sovit de tre senaste dagarna pga. en hosta tagen direkt ur en skräckfilm! Jag har heller inte fått något vettigt gjort hittills den här veckan. Inräknat den misslyckade matshoppingen i måndags. Eller jo, jag gjorde nog något litet vettigt i måndags tror jag.. Har för övrigt fortfarande inte varit och handlat igen... Drog till Landskrona istället igår och åt mat hos mormor och på after work på restaurang. Idag har jag ätit upp alla pepparkakorna. Ska nog dra till Willys nu tror jag. Kanske... Har noll lust att göra vettiga saker just nu. *Går in i viloläge och dricker cocktails*. Hejdå.
 
Mat, sprit och godis med vänner, kallt ute sent på kvällen, huskur mot hosta mitt i natten.
 

Kommentarer:

1 Lanja - www.lanjas.com:

fin blog

Kommentera här: