fredagsfeeling

Imorse vaknade jag runt 7-tiden av att grannen spelade musik ashögt. Först ville jag dö och undrade vad det var för fel på honom, men snabbt så piggnade jag till istället och blev partysugen! Kändes ganska udda så tidigt på morgonen, när jag precis vaknat också, och minuterna innan knappt ens orkat vända på mig i sängen av trötthet.
 
Sen när jag stod och fixade morgonkaffet blev jag helt pirrig och förväntansfull. Har ingen som helst aning om vad det handlade om? Försökte greppa om det var någon tidig julkänsla eller om jag bara behövde bajsa. Kanske något spännande som händer idag? Eller så är det bara pressen och stressen som börjar släppa taget om mig nu när jag slängt en stor last från mina axlar. I'll tell your more about that.. Men nu tar jag helg! Kameran följer med! Under tiden kan ni ta 4min av ert liv och rövskaka in fredagen:
 
 

Kommentarer:

1 Lulu:

💃💃💃💃💃💃💃😏👌

Kommentera här: