en helgsaga

Det var en gång en fredag då jag jag drog till Landskrona för att myshänga med Des och Lulu!

Men det visade sig vara några skumma pojkar där också.

Och Desirée måste ha sett något weird.

Var kanske när jag spillde rödvin över hela mig i soffan och fick salta min klänning.

Under tiden softade killarna med kat. Eller en katt var det nog.

Mattias gjorde sig redo för jobbet och övriga inspekterade.

Någon som kan gissa vad han jobbar med? I en möbelbutik.

Elias och Louise var sådär söta ihop.

Jag hängde med telefonkillarna i en ny, fin klänning och äckligt hår.

Kan ha varit här någon gång som Elias skulle leka apa en stund.

Sen drog Mattias till extrajobbet. Vi hade nämlingen ringt in honom som strippa.
Till slut blev det lite för trevligt så kameran fick gå och lägga sig!
Snipp, snapp, snut, där var inte alls fredagssagan slut!

Kommentarer:

1 Lulu:

Ljuvlig helg! ❤️😘

Svar: Puss! <3
jawna

2 Des:

Haha! <3

3 Amanda:

Den klänningen klär dig 😍

Svar: Jag blev lite förälskad i den faktiskt.. Men den är slutsååååld...
jawna

Kommentera här: