måndagens

Dagens sjukaste: På bussen till stan gick ett litet barn runt till alla och tryckte upp långfingret i ansiktet på dem och sa "fuck you" om och om igen. Han skrek och kastade även en tub kräm på mig. Tyckte jag såg torr ut kanske. Men vad vet han, det är bara min humor som är torr. Ja, hans mamma var där och observerade. Sen kom en tjej på och satt sig framför mig och skällde ut någon i telefon i 3 minuter. Hon verkligen skrek och kallade personen allt möjligt fult. Det dryga barnet satt under tiden, slickade på sätet och stirrade på den här tjejen. Troligen sög han åt sig av alla svordomar som kom ur hennes mun. 
 
Dagens roligaste: På bussen hem nös en tjej och det lät som en prutt. HAHA.
 
Dagens bästa: Att titta på när Johanna testar brudklänningar!
 
Dagens sämsta: Har inte fått det viktiga mailet jag väntat på.
 
Dagen poop: Fast.
 

Kommentarer:

1 johanna:

Crazy kid! Hoppas du hör från jobbet snart!

Kommentera här: