finmiddag

Inte nog med att Des köpt Dumle åt mig, igår bjöd hon dessutom på trerätters middag för fem! Och jag får inte glömma att hon lät mig äta upp alla muffins som hon var arg på och skulle slänga för att de var "torra". FYI så var de asgoda! Men sen skulle väl kanske någon säga "ja men du äter ju allt...", vilket är sant, men jag har fler vittnen som kan bekräfta muffinsens roll i deras munnar också. Nåväl, det var en supermysig kväll och Des är så himla duktig i köket, och hon bjöd också på några riktiga godingar i glasen från Kiviks Musteri! Nästan så jag kan tänka mig att byta ut mina ordinarie, alkoholhaltiga favoritdrycker... Min kamera gillar dock inte att ta närbilder, så bilderna på maten är inte så jättespännande kanske. 
 
 

Kommentarer:

1 Des:

Så fin du är Jaana. Ljusnar upp en grå dag <3 PUSS och tack för att du kom!!

Svar: Du också, fina vän <3
jawna

2 Amanda:

SÅÅ GOTT!! 😍

Kommentera här: