problem med bra sömn?

Okej, vill ni ha mitt bästa tips på hur man enklast kan hålla sig vaken? Koffein och ångest. Ångest i sig är ett sjukt bra medel mot fungerande sömn, men i kombination med koffein blir det oslagbart! Vem behöver sova liksom? Även om du tack vare ångesten hade legat vaken hela natten och malt skit i huvudet kan du med koffein göra det med uppspärrade ögon och en pigg kropp! Vem behöver tunga droger när ångest finns. Trots att jag vaknade ett flertal gånger inatt och var helt slut när jag väl gick upp idag var det ändå den bästa sömnen jag har fått den här veckan! Har inte hostan hållt mig vaken så har ångesten tagit över den uppgiften. Skämt åsido. Eller inte. Jag har haft en rolig vecka ändå, och den är inte slut än! Nu ska jag ta mig en Burn och bege mig ut på nya äventyr. Imorgon får jag uppdatera ordentligt här igen.
 
Trevlig lördag på er!
 

Kommentera här: