blivande bruden

Jag har helt missat att berätta om helgen. Tyvärr har jag glömt att använda kameran så jag har inga roliga bilder att visa er. Det känns ganska lame att bara skriva, så ni får själva fantisera fram hur min helg kan ha sett ut om ni är intresserade. Haha. Vi ordnade överraskningsfest åt Amanda i fredags och i lördags var jag på fest i Landskrona. Däremot kan jag visa någon bild från idag när jag följde med Johanna och var smakråd när hon testade bröllopsklänningar på Tekla i Malmö. Det var sååå mysigt och pirrigt! Klänningen hon valde får ni se först efter bröllopet nästa år, men här är en av klänningarna hon testade, som var superfin, men vann inte förstapris! Klänningen hon valde satt verkligen som en dröm på henne alltså!
 
Älskar den glada posen!

Kommentarer:

1 Johanna:

Tack för att du följde med! <3 <3

Kommentera här: