Hej hej, jag är sjuk

Var väl på tiden att jag skulle bli sjuk igen..? Har dragit på mig någon konstig förkylning som har satt sig på stämbanden så jag har tappat rösten i fyra dagar nu. Igår fick jag en urinsvägsinfektion också, haha. Fuck my life? Men jag har haft det ganska roligt ändå, med party, vänner, sol och bad. Idag har jag dock stannat hemma, känt mig döende hela dagen och druckit några liter tranbärsjuice. Det har ändå varit alldeles för varmt ute för mig, och det går inte att hänga på stranden med skalbagge-invasionen som pågår nu.. På fredag fyller jag år. Jag tänkte hålla strandfest på lördag, men det ska tydligen regna både fredag och lördag i Malmö. Varken vädret eller hälsan är på min sida? Haha. Hade gärna skjutit upp att fylla år en månad till, eller ett år till, hehe. Går det att skippa helt? Känner mig pressad av någon anledning. Men nu ska jag försöka bli frisk, får lösa det en annan dag..!

 Igår solade och badade jag med Sofie i Lödde! Riktigt fin dag! 
 

Kommentera här: