födelsedagspresenter

I fredags fyllde jag 25år, och med födelsedagar kommer ju födelsedagspresenter! Tänkte att jag slänger upp ett inlägg med det, för allt var så perfekt! Ska se om jag kan skrapa ihop några bilder från firandet sen också. Jag har varit, ÄR fortfarande sjuk, så det har varit rätt lugnt med firandet, men både mysigt och roligt! Men så blir det väl när man har fin familj och fina vänner. Förutom allt fint nedan har päronen bjussat på massa pengar sedan innan, då de alltid är bortresta på min födelsedag. Tror det har varit så de senaste 10 åren nu.. Haha.
 
 
Av min bror, svägerska och brorsöner fick jag Isabella Löwengrips hela hårvårdserie + duschkrämen! Har velat testa schampot och balsamet väldigt länge, men det har varit lite för saftigt för plånboken, så detta var klockrent! Men sen är min svägerska ALLTID grym på att välja ut presenter till mig!
 
 Finaste Sofie prickade också precis rätt med att köpa snygga dricksglas och presentkort! Hon tyckte att jag behövde fler glas, och det tycker jag med.. Har nog fått ett litet beroende av att inhandla dricksglas detta året.. Haha!
 
 Des, Micke, Amanda, Louise, Johanna, Rola, Ayla och Jocke samlade ihop ett helt gäng med pengar, ett tågkort och engångskamera så jag kan planera en heldag i Köpenhamn! Ska bli SÅ kul! Längtar!

Kommentera här: