sista dagen på min "helg"

Åh, fredag. Underbara, fredag! Idag tog jag ledigt från skolan och alla tankar kring träning, kost, pengasparande och MÅSTEN. Dagen gick därmed i njutningens tecken. Typ.
 
Däremot sprang jag tre gånger mellan lägenheten och stan för jag tvättade under dagen. Men det var lugnt och inget jobbigt alls tyckte jag... Störde mig inte ens att jag glömde sätta igång torkskåpet så allt var blött när jag hämtade det... Och att jag glömde att jag tvättade och fick springa hem med tunga påsar från Willys och ÖoB för att hinna komma in i tvättstugan innan den låstes.... Var tre minuter kvar när jag kom fram... Sen att jag fick min mens mitt under en runda på stan och spenderade nästan tusen spänn gjorde heller inget...
 
Livet är ändå underbart, för idag har jag ätit sushi, bläckfisksallad, åtta olika sorters chokladpraliner från Kahl's, toscasnäcka, två feta portioner av en av mina favoriträtter, OCH druckit cola och en mochalatte med vit choklad..! Har längtat efter detta hela veckan! Såå värt väntan! Aa, sen är det väl ett plus i kanten att katten blev glad över sina födelsedagspresenter, och att jag hann träffa Johanna, brorsan, svägerskan och världens vackraste bebis en kort stund... Hahah. Nämen... Mat är fan livet!!! Och jag behövde verkligen denna dagen för jag har varit så sjuuukt SUR och otrevlig hela onsdag-torsdag!?! Vet inte varför jag var det, men det var fan synd om mina gruppkamrater. Jobbar för övrigt resten av helgen och sitter dessutom barnvakt. Nya tag på måndag! Trevlig helg på er!







 





Asså... Jag avskyr Starbucks egentligen, men de har fan världens godaste mochalatte!!!
 
 

Kommentera här: