slutade bra

Fyfan, igår hade jag en riktigt dålig start på dagen. Var nära på att få panikattack flera gånger, trodde jag skulle bli galen! Men så tog jag en promenad ner på stan med Kim för att skingra tankarna, shoppa lite och äta. Kände mig som en ny människa när vi kom hem, och jag kunde ta tag i plugget utan panikkänslor! Den här kursen tar verkligen död på mig!

Köpte nya hörlurar då jag blivit av med de äckligt dyra som Kim gav mig i present... (ÅNGEST!!!) Och ett nagellack från Essie som jag velat ha länge!

Juste!! Inatt drömde jag att jag skulle testa mina hörlurar, så satte min musikskapar-hjärna igång, ni vet att jag skrivit om det innan? Att jag skapar musik i drömmarna? (hittar inte inlägget nu bara för det..) Iaf, låten var så jävla bra, och jag bara satt där i drömmen och njööööt! Blev väckt av det jävla larmet, och hela låten blev luddig i minnet, kunde bara komma ihåg en liten del.. Men nu är det borta igen?! Åååh, den var ju så bra!?

Aja, nu ska jag ner till min brorson och stjäla lite bebishonung från honom innan jag drar till skolan och sedan vidare till mina saknade föräldrar! Hejdååå!


Hittade dessa på en outlet för ynka 300kr! Det går inte att leva utan musik, så det var värt det fast kontot ekar tomt!

Kommentera här: