aprilfools?

Känns sjukt udda att sommaren kom typ redan i april.. Naturen blomstrade över en dag och folk började plötsligt flänga runt på stan halvnakna. Men jag klagar inte..! (Förutom på det att man måste börja visa hud (och fläsk) igen).

Efter att ha jobbat hela påsken och missat att vara ute hade jag en efterlängtad ledig dag tillsammans med Amanda tidigare i veckan. Vi spenderade några timmar på L-crowns uteserveringar. Sen köpte vi med oss lite rosévin, äcklig alkoläsk, jordgubbar, kex, ost och satte oss i hamnen en stund, för att sedan filosofera på gräset vid stranden ett par timmar. Det var så skönt och avslappnande, dessutom väldigt givande att bara få sitta och snacka med min fina vän igen. Så jag välkomnar den tidiga sommaren! Men hur blir det imorgon med brasorna och brandrisken?


Finaste Amandan!

Kommentarer:

1 amandus:

Vilken stor bild på mig.

Hihi..

2 JAWNA:

Kommer alltid ha så stora bilder i fortsättningen! Jättejobbiga att kolla på, drygt ska det vara!

3 JAWNA:

Haha, ångrade mig.. Den var liiiite väl stor :)

Kommentera här: