Jag klarar det inte mer..

Jag klarar inte av att bo ensam längre. Någon måste flytta in här innan jag dör!

När jag skulle lägga mig igår kväll så hittade jag 3 spindlar, 2 i hallen och 1 vid sängen, och jag lyckades döda dem utan att väcka hela byggnaden. Men det var inte över där, nej, klart det inte var över.. NEEEHEEEJ.

I morse så hittar jag 3 spindlar till. I hallen, badrummet och garderoben, OCH JAG HATAR ATT PAPPA INTE FANNS DÄR FÖR ATT DÖDA DEM OCH TRÖSTA MIG SEDAN (sucka åt mig..) 6 spindlar på 12 timmar...De måste ha gaddat ihop sig för att skrämma livet ur mig och sedan tugga på mig!

Och jag undrar om de hör när jag skriker... Det hade varit jävligt pinsamt..

Kommentarer:

1 merima:

åhh stackare =( ....hitta en lgh i malmö ....här finns dt inga spindlar =)=)

2 JAWNA:

Haha, lovar du det? ;)

Men jag kommer till Malmö nästa år i vilket fall som!

Kommentera här: