slutsats: en vanlig dag

Buu, idag skulle jag köra en sån "en bild i timmen"-grej, men glömde bort det efter halva dagen typ.. Så kör det en annan dag istället. Har väl inte hänt så mycket idag ändå, varit i skolan från 10-17, sen jag har legat i soffan, ätit choklad och tittat på serier. Och choklad har det nog blivit för mycket av de senaste två dagarna.. Men sen har jag MEEENS, och den gör mig ledsen och det är bara choklad som kan bota det. Haha. Tänkte att jag iaf kan dela med mig av några av bilderna jag kom ihåg att ta idag.
 
08.20 Frukost. Den dagliga havregrynspannkakan med kalkon och ost.
09.20 Påväg till skolan. Skor i snö. Jetekallt.
13.20 Kul föreläsning med fotografen Magnus Denker. Relevans för vetenskapsteori = NOLL? 
14.10 Rast och 2/5 av dagens menshumör-lindrare.
 
 

Kommentera här: