mailet jag väntat på...

EH, HEJ. Planeringschefen på enheten för strategisk samhällsutveckling i Helsingborg har precis gett mig i uppdrag att utvärdera en strukturplan för fysisk planering som elva kommuner i nordvästra Skåne tillsammans har tagit fram. Tanken var att göra detta som min C-uppsats, MEN utvärderingen sträcker sig långt över den tiden jag har på mig för uppsatsen, vilket betyder att jag inte kan ta ut min examen i år om jag gör detta. Men HUUUUUUUR ska jag kunna tacka nej till det?! Det är ju praktiskt taget ett jobb och jag har chansen att få kontakter och eventuellt en tjänst på ett drömjobb!
 
JAG DÖR, VAD SKA JAG GÖRA?
 
Måste ringa pappa.
 
 
 

Kommentarer:

1 Johanna:

Spännande! Kanske kan fråga din handledare för c-uppsatsen vad den tror?

Svar: Vi får utdelat handledare på måndag, jag ska på möte med projektansvariga på tisdag. Blir säkert bra..!
jawna

2 johanna:

Låter bra :) bra jobbat förresten, grymt att du fick det!!!

Svar: Taaaack :D
jawna

3 Anonym:

Duktis asså! Tror det blir hur bra som helst vad du än kommer fram till <3 Varför pratade vi ej om detta igår? Eller har jag minnesluckor igen? ;)

Svar: Haha, jag vet inte ;) Jag har nog försökt lämna skol- och jobbtankar åt sidan denna helgen. Blir hektiskt på måndag igen!
jawna

Kommentera här: