freeeiiitag

Wzup fredag!? Dag tre med maginfluensa och jag vet inte hur länge till jag orkar med det. Ligger i soffan hela dagarna och tittar på serier och sover bort så många timmar jag bara kan. Som tur är har jag hittat ett ny serie att följa! The Following. Blodigaste skiten jag sett någonsin, men riktigt bra. Handlar om en seriemördare som sitter i fängelse men har lyckats bilda en sekt som mördar åt honom. Försöker att inte se för många avsnitt på en gång. Behöver inte trigga sjukare drömmar än de zombiemördar-drömmarna jag redan har.
 
Värsta med att vara sjuk är fan väntan. Väntan på att bli frisk igen!  Orka sitta fast med mig själv i lägenheten så länge. Och så snart jag blir frisk ska jag få svar på två saker som tagit upp all min tankekraft den senaste veckan. Jag är otålig, spänd och börjar bli riktigt orolig nu. Fan.
 
Försökte skingra tankarna lite med shopping nyss.
Tack världens bästa bror och svägerska för shoppingpengarna!
 
 

Båda från ASOS!

Kommentarer:

1 sandra:

HALLÅ, uppdatera?!

Kommentera här: