grillkväll

Godkväll! Här har ni ett trött tjej. Kom inte i säng förrän fyra inatt och fick gå upp motvilligt vid tio idag. Skulle vara chaufför åt mina föräldrar som nu har lämnat mig åt mitt öde och åkt på semester... *Bölig dotter* Men positivt är att jag stal deras bil och kaffemaskin. Man kanske skulle skaffa en falsk identitet. Rik tjej som kör bil och dricker cappuchino. Jobbar med något hemligt. Typ lönnmördade, och kan inte avslöja var hon bor. Men hon lovar att det är en stor takvåning någonstans i centrum... Har en hel månad på mig innan det är tillbaka till kollektivtrafik, bryggkaffe och arbetslöshet.
 
Igår var jag iväg och grillade med några vänner. En stund så satt vi i regnet och åt, men det var en mysig kväll. Det är så fint att bara ta det lugnt och vara med personer man tycker om. Här är ett par mobilbilder från kvällen.
 
 



Hehe, penis...

 

Kommentera här: