jag vet, jag måste uppdatera...

Kan hjärnan kännas som mer mos än nu? Nä. Har fullständig skrivtorka, så jag gör en lista istället.

Bästa godiset/snacks?
Ben&Jerrys Half Baked och hela OLW's Cheez serie.

Partykväll eller myskväll?
Beror på humör och årstid, men det är oftast myskväll som vinner.



Förr hade jag galna partykvällar med Amanda. Här med en av mina f.d. stalkers...
Varför har man blivit gammal? (känns det som)



Vad dricker du helst?
Isvatten!

Vad är du rädd för? Att något hemskt ska hända mina nära och kära, och spindlar/insekter/flygfän...

Ordna årstiderna efter vilken du gillar bäst:
Höst, sommar, vinter, vår.



Sommaren 2009.
Inte lika kul att ligga i gräset och röka vattenpipa och dricka cosmos på hösten dock..




Ser du helst på film eller tv-serie?
Tv-serier!

Vad gillar du för tv-serier?
Gillar 60minuters serier bäst, Dexter, The Walking Dead, Revenge, Pretty Little Liars, Jersey Shore. Fler tillkommer säkert väldigt snart..

Spela på dator eller konsol? Konsol.



Guitarhero är dock långt ifrån det roligaste att spela...



Coola eller nördiga killar? Beror helt på personligheten i övrigt.. Men nördar tror jag.

Studera eller jobba? Definitivt studera.

Drömma om framtiden eller det förflutna? Fan va svårt.. Både och?



Drömmer om 2008 ibland. Sjukt år! Haha..



Vad är det bästa att få i present? Något man önskat sig? Haha.

Vilka bloggar följer du? Lady Dahmer, Egoinas, HanaPee, Fitness Magazine, Colorelle, Kan Dee och vänner/bekanta.

Hur många seriösa förhållanden har du haft? När jag tänker tillbaka på killarna jag varit med... Så vill jag bara säga ett. Det jag har med Kim nu :)



Kimpoop <3



Vilket låt har du fastnat för senaste veckan?
Ginger pubes - Cookie Monster

Vad vill du med din blogg? Skriv av mig, tankar, känslor, skämt och bara vara konstig ibland.

Vad ska du göra idag? ÄNTLIGEN träffa min brorson för första gången <3 Och äta massa god bosnisk mat..



Nervös tjej idag...


Kommentarer:

1 viki:

allt bra med dig idag? ;D kolla gärna in min blogg jag startade igår efter ett år på blogg.se!!

2 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

Hoppas du får en bra helg :D

Kommentera här: