vad hände precis?

Det bara började bubbla i kroppen av ilska från ingenstans! På några sekunder kom jag på flera saker som gör mig fullständigt rasande nu!!!


- Katten håller på att kväva mig med sitt konstanta, vidriga fisande!!!
- VI HAR INGET BADKAR!!! JAG VILL BADA!!!
- Jag har ont i axlarna och magen vill kasta upp allt jag ätit idag!
- Kattjäveln trampade i sitt eget bajs innan idag och drog runt det i hela lägenheten!!!
- Jag orkar inte sitta i den här jävla soffan just nu!
- KIMS SNARKANDE!!! ÅÅÅÅHHHH!!!! SOV PÅ SOFFAN!!!

- Att jag måste upp kl 06 imorgon..! OFTA.


Men så tittade jag på lilla kattfan som ligger och myser bredvid mig, och blev helt varm inombords. Det finns inget sötare än Zelda (när hon inte drar runt bajs och fiser ofc), ändå svårt att vara arg när man har henne!

Kommentarer:

1 Amanda:

Du kan bada hos mig.....men bubblor! :D

2 Amanda:

Ehmm....med*

3 jawna:

HEHEHE! Bubbelparty? Bubbel i glas och bubbel i badkaret? Och badkläder..!

4 Emilia:

Ibland kan man bli jävligt arg bara :o går inte att förklara haha.. Fin blogg! :)

Kommentera här: