kexigt inlägg

Hör och häpna! Min svägerska har vid ett tillfälle nämnt att personer som har mycket sex är mindre benägna att bli deprimerade. Detta läste hon på "Unusual facts" på Twitter. Igår sa hon dessutom att sex tydligen har bättre effekt än vad antidepressiv medicin har. Jaha, tänkte jag, synd att man inte är slampigt lagt då? Vet inte om hon säger detta för att hon är lejd för att snoka i mitt sexliv, hjärntvätta mig till att ligga runt eller så vill hon bara hjälpa till. Det kanske är det som är mitt problem, att jag inte har tillräckligt mycket sex? HA! Förklarar en del. Dags att bli lösaktig eller? Alla intresserade kan ju typ maila mig en ansökan med meritförteckning, personligt brev och en nytagen helkroppsbild.....
 
 

SLAAATS!

Kommentarer:

1 Anelski:

blääääääää inget av det! man ska inte tro på allt man läser och hör ;)

Svar: Haha, I knooow.. <3
jawna

Kommentera här: