spykuk

Har precis startat två kurser parallellt med varandra, och jag trodde jag skulle spy när jag kollade schemat - allt som ska läsas och essän som ska in nästa vecka, samtidigt ska man sitta långa dagar i skolan. Måste tillägga att ena kursen är en juridikkurs. ÅÅÅÅÅH, ångest bara jag tänker på det!!! Så nu ska jag sitta och läsa igenom hela jävla kommunallagen inför imorgon, sen en massa andra böcker jag inte ens har skaffat! Men oj, så kollar man på schemat för andra kursen och ser att man ska läsa femhundra andra texter där också..!!!

Nu ska jag gråta lite. Ni behöver för övrigt kanske inte förvänta er några inlägg här på ett tag...


Vafaaaaaaaaaaan!???????!

Kommentarer:

1 Amanda:

Lycka till, homie!

2 Mia:

Usch, vad jobbigt det verkar :/

Snart fredag, har du planer för helgen?

Jag har förresten frågestund på min blogg, lämna gärna en fråga<3

Kommentera här: