inte längre arbetsbefriad

Jag kom precis hem efter att ha varit på en jobbintervju på Espresso House på Mobilia. (Nä, jag kommer då fan inte undan den branschen) Fast jag kan ju inte påstå att det var så mycket av en intervju, platschefen ville i stort sett bara veta när jag kan börja jobba, och så fick jag en lista på alla pass hon behövde arbetskraft till i Juli. Varje dag hela månaden tydligen... HÖHÖHÖH, HÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Typiskt då att man har saker inplanerade den här månaden. Typ, att ha lite roligt. Vet inte hur jag ska kunna hjälpa till så mycket, men nu får jag sätta mig ner och skriva ner alla dagar jag kan jobba. Denna lördagen blir första, och jag ska stänga. Det ska tydligen hänga mycket skumma människor där, så jag kanske verkar normal i jämförelse. Frågan är om man ska beté sig superfreaky så folk tror att man är seriemördare eller något. Det hade ju varit lite coolt om det gick ett sånt rykte om en på nya arbetsplatsen. Respekt lixom. Lixom.


Sylttjejen. 2 år sedan på nyöppningen av EH i Landskrona.

Kommentarer:

1 MELI:

Hej! Jag lottar ut smink för nästan hela ansiktet! Delta gärna i tävlingen här: http://mmeeli.se/2011/june/tavling-vinn-smink-for-nastan-hela-ansiktet.html



MVH Meli, http://mmeeli.se

2 R E B E C C A:

Japp nu har jag röstat på dina klänningar! :D

Kram

3 Sofie:

Svar: Tack! Den kostade cirka 750 kronor på Ellos.se men nu har vi hittat en för cirka 400 kronor på Jysk. Den fanns på deras hemsida iaf, så kan man alltid ringa till butiken och höra om de har den :)

5 Nina:

Svar. Hej! hehe det är lugnt serru! Jag kan rösta på din design-klänning :)

6 Minna:

svar har röstat nu då, haha :)

7 jennpenn:

nu är det gjort! :)

titta gärna in och ställ en fråga itll min frågestund!

8 johanna:

fin blogg ;)

9 Sandra:

Hej!

Vad gör du?

Kram

10 Anonym:

tacktack,

nej jag gör inte såna där reklamgrejer tyvärr

11 Therese♥:

Har röstat på din klänning nu! :D

Kommentera här: