5 januaris grisfest

Måndagens festande blev en ganska dyr kväll. Jag blev av med min iPhone. Vet inte om det var en stöld eller olycka, men någon slet itu min väska på dansgolvet och sedan var telefonen borta. Den var endast 10månader gammal.. Så ung, så dyr... Nu måste jag fortsätta betala för den i nästan 1,5år till OCH köpa en ny telefon. WOHO!... "Hitta min telefon"- funktionen har inte varit till någon hjälp eftersom telefonen är nedkopplad tydligen. Idag har jag både polisanmält och skadeanmält skiten, men tror inte att jag har turen på min sida här heller. Skulle jag ha lite tur ligger den kanske i hittegods någonstans, troligen sönder.
Detta suger så jävla mycket rövballe men jag är för trött för att må dåligt över det just nu.
 
Nåväl... Jag tog outfitpic igår innan jag stack ut, så det kan ni få iaf. Körde mitt "säkra kort", min svarta klänning från Minimarket. Den räddar mig alla dåliga dagar. Svart, enkelt, bekvämt. Annars kan väl kvällen beskrivas som ovanlig om jag jämför med hur jag festar vanligtvis. Allt var annorlunda denna afton. 
 
 

Kommentarer:

1 Emma:

Nej vad jobbigt!

2 Des:

Gorgeous outfit tho 😘

Kommentera här: