Sandra Beijer for JC

På tal om jeans(tyg).. Kolla vad jag har fyndat på REA! Älskar framförallt plaggen tillsammans som hel outfit, men både jackan och kjolen är snygga för sig själva också! Sen sååå snygg denimfärg och detaljer!
 
Men jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla eller sälja vidare... Vet liksom inte riktigt när jag kan ha på mig det här? Nästa sommar..? Vem väntar på det? Tycker det är snyggast till bara ben så strumpbyxor går bort. Sen är kjolen så kort att man nästan flashar livmodern typ... HEHE...
 
Fönsterputsen framme och allt, och ändå har jag inte putsat spegeln ordentligt!
 

Kommentarer:

1 Regina:

Åh, så fint på dig! Men förstår vad du menar. Hoppas kjolen är "tung" så att den liksom inte blåser upp, haha.

Svar: Taack :) Haha, ja, jag för köra ordentliga mormorstrosor under annars för att ta udden av det..
jawna

Kommentera här: