ny vecka jaaooo

Okej, jag är ensam i världen om att ha en mental kalender. Jag har iaf fått mina tre första tider för tandställningen och har antecknat detta i min verkliga kalender.. Känns lite nervöst och jag har en massa frågor som snurrar i huvudet.. Kommer vardagen bli jobbig med tandställning? NÄR börjar de ta betalt? Behöver jag anlita en ställningsmontör? Finns jultomten?.. Aahh!!
 
Igår var jag på föreläsning om att starta eget företag, som hölls av ett flertal myndigheter. Det höll på i sju timmar och jag fick träsmak av att sitta på en stol så länge, men det var sjukt intressant! De tvingade oss att prata om företagande med varandra dock. Får man inte vara osynlig ibland alltså? Jag har inte direkt några planer på att starta eget, men det är definitivt en intressant möjlighet och jag vill hålla flera dörrar öppna.. Gäller att ha en grym affärsidé, allt annat löser sig om det är rätt. Största pluset från dagen var andå gratis fika på både för- och eftermiddagen! Jag är inte den som tackar nej till att äta.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sofie:

Du och jag kan starta eget tillsammans! haha :D

Kommentera här: