god förmiddag

Inget blogginlägg känns mer "äkta" än det som skrivs i samband med ett par nytagna webcambilder. 
Just nu sitter jag alltså och dricker kaffe och ser ut exakt som på bilderna. Förutom då att min verklighet inte är så len som på bilderna...Sen är jag kanske inte så pose-ig IRL. Kan inte tänka mig att jag ser ut som nedan när jag skriver nu. Egentligen ville jag bara visa mitt nya favoritörhänge och berätta att grannens väckarklocka har ringt i tre timmar snart. Jag flippar snart ut. Har t.o.m. funderat på om det kanske är jag som har en hjärntumör och bara inbillar mig ljudet...
 
Tack för födelsedagspengarna, kompisar ;)
 
 

Okej, jag var tvungen att testa att skriva samtidigt som jag posar som bilderna uppe för att se om det är så stor skillnad. Men det var inga konstigheter alls tycker jag. Ser ju exakt likadan ut, så det är nice.
 
Kanske lite koncentrerad på tangentbordet bara...

Kommentera här: