helgens hittepå

Självklart lovade jag att jag skulle springa runt med min kamera för att sedan glömma den helt... Men jag har åtminstone några mobilbilder från helgen! Fredagen spenderades med vänner ute i regnet på Malmöfestivalens sista dag. Just då var det spelningar med Rebecca & Fiona och Teddybears som var sista band ut för detta året. R&F är ögongodis och har nice partymusik för hemmabruk, men tycker inte alls att deras livespelningar är något märkvärdigt. Teddybears däremot är typ världens bästa liveband! Har sett dem två ggr och har båda gångerna känt mig lycklig efteråt. Teddybears är dock inget jag skulle sätta igång hemma, men älskar dem och musiken live! Oj, nu blev det lite av en recension här, var inte planerat. Fin kväll iaf! Tyvärr hann jag inte äta allt jag ville på festivalen under veckan..
 
 
Lördagen spenderade jag med familjen på en kusins bröllop. Bröllopet hölls på Luftkastellet i Malmö. Helt fantastisk lokal, och bröllopet var fint det också! Haha. Det serverades inte någon alkohol överhuvudtaget, vilket jag gillade, samtidigt som det var lite segt. Haha. Man tvingades liksom slappna av och vara social helt utan hjälpmedel. Men det gick braaa! Älskar bröllop för övrigt, det är så jävla fint med kärlek, och speciellt när det koncentreras till sitt yttersta för en kväll, en fest och delas med familj och vänner. Jobbigaste med det här bröllopet var dock att de försökte para ihop singlarna genom bordsplaceringen, och jag var inte alls intresserad av killen som jag blev "ihopparad" med. Istället försökte jag titta runt lite själv, men jobbigt nog visste jag inte riktigt vilka som var mina släktingar och vilka som inte var det.. Den enda killen som jag tyckte kunde vara potentiellt flörtmaterial visade sig vara min kusin. HAHA. Vi har inte träffats sedan vi var väldigt små, så jag kände inte igen honom alls utan fick dubbelkolla med pappa. Awkward. Slutade med att jag skaffade mig en ny tjejkompis istället!
Söndag spenderades med familjen hemma hos brorsan. Alla var bakfulla (HEHE) och myste hela dagen.
 
 

Kommentera här: