bilder från den gångna veckan


Såhär såg jag ut i tisdags när jag var i skolan och kompletterade ett grupparbete. Kul med kläder som skapar en ny kroppsform åt en...

Någon dag hittade jag ett nytt favoritgodis. Tänker på det hela tiden nu...


Påväg till skolan och veckans sista föreläsning!


Ramade äntligen in den jädra teckningen jag gjort och fick smink av C..
 

Shoppade en till examensklänning på Spirit Stores utförsäljning och matchade med nerdragna jeans.


Fotograferade pappa som tog för sig av köttbuffén.. Sen åt jag massa kött. Bosnian style.

Frös nästan ihjäl i lördags.. Vad fan tänkte jag på? Sen tog jag på mig finblusen och gick på barnkalas.
 
 En kväll blev jag bjuden på alternativa tortillas med pulled pork, sallat och chiliaioli. Asgott!
 

Kommentarer:

1 Sofie:

Finis! :)

Svar: <3
jawna

Kommentera här: