mitt asymmetriska fejs

Jag håller på att uppdatera mitt CV inför jobbsökandet nu och behövde ta ett nytt porträtt. *Djup suck* Jag avskyr närbilder på mitt ansikte. Jag har haft komplex för mitt asymmetriska ansikte sedan barnsben. Nu stör det mig mest när jag ska ta bilder eller när någon tittar på mig för länge. Men ja, det är så jag ser ut, vad göra liksom? (Jag behöver inga komplimanger nu, jag tycker inte att jag är ful, jag önskar bara symmetri). Nu är iaf mitt CV snart komplett. Känns pirrigt!
 
Nu blev bilderna helt kapade här, men jag valde den nere till höger till mitt CV.
Den till vänster kändes lite flörtig? Och den uppe till höger var för allvarlig. Rätt val?
 

Kommentarer:

1 johanna:

Fina bilder, svårt att välja vilken! Tror jag hade valt samma som du :)

Svar: Får hoppas arbetsgivarna gillar den också, haha.
jawna

2 Erik :

Helt rätt val av bild! Lycka till med sökandet, det fixar du med bravur!

Svar: Taack, du med :)
jawna

Kommentera här: