min onsdag

HAHA, så jävla kass dag. Väntar hela dagen på ett mail/telefonsamtal som avgör om jag får leva eller inte*. Och under tiden gör jag tre kompletteringar på två uppgifter.... Helt orimligt. Kursansvariga bör strukturera om hela kursen och se över sin förmåga att undervisa, med tanke på att i stort sett alla har fått göra kompletteringar på de olika uppgifterna. Uppenbarligen så fattar vi ingenting.
 
Fick nog för två timmar sedan och tog min pre-workout för att dra till gymmet och avreagera mig. Taggad som fan kommer jag till gymmet - har glömt träningsbyxorna. Någon tant ser min besvikelse och kommenterar det uppenbara. Tror ni hon erbjuder mig sina egna träningskläder? Nä. Så jävla otrevligt. Jag lägger mig i fosterställning och gråter tills någon kallar på gymansvariga som får släpa ut mig därifrån. På vägen ut försöker jag dra av träningsbyxorna på varenda människa jag ser*. Fuck it. Jag drog in på Willys istället, handlade käk och cyklade hem igen. Problemet var bara att min pre-workout verkade för fullt och det stack överallt i huden och ådrorna poppade. Men jag var för hungrig för att dra till gymmet igen så jag tränade lite hemma istället. Äh, besvikelsen.
 
Kollar min telefon och mail igen. Inget svar. Jag står inte ut med denna väntan! Det handlar om hela mitt examensarbete. Ringer den ansvarige, kommer till telefonsvar. Lämnar ett meddelande och påstår mig vara från Hells Angels och hotar med att mörda honom, med praktisk beskrivning av hur det ska gå till och önskar en fortsatt trevlig kväll*. Imorgon kanske... Nu ska jag äta tonfisk, chokladbollar och göra en inköpslista för en eventuell zombieapokalyps i framtiden. Förstår inte varför jag skjuter upp det hela tiden. Hur har er dag varit? Och just det, grattis igen på födelsedagen, Sofie!
 
* viss dramatisering kan förekomma
 

Kommentarer:

1 sofie:

Oh, tråkigt att du hade en så dålig dag :( Hoppas allt löste sig! Men tack för att du grattade mig på födelsedagen! YEY! <3

Kommentera här: