ni kan sluta hata nu

Snacka om att jag har rest mellan heaven and hell i sinnet denna veckan. Dagarna har varvats med värk i hela kroppen av stress och press över examensarbetet, Lycka och ren tillfredsställelse, ångest och känslan av att ha fått mitt hjärta krossat. Senast igår kändes det som att jag precis avslutat ett förhållande. Riktigt skumt skit. Nåväl, mina vänner har sysselsatt mig i två dagar och det har varit så jävla skönt att vara i farten hela tiden och inte riktigt ha tid att tänka. Bara vara. Idag måste jag ta tag i mitt liv igen. Städa, handla, plugga. Inget väderliv idag, tyvärr. Sen vill jag hälsa på brorssönerna, där kan jag sniffa lite kärlek från de små nackarna och kinderna. Här får ni de senaste två dagarna i bilder;
 
 
Omelett på äggvitor och grönkålschips. Fatta vad gott! Och ett nytt avsnitt av TBBT!
 
 Fredagens outfitta. Hängde på Caroli sen och tittade på när Des fixade naglarna.
 
Käkade på Vapiano och drog till en spelning på Babel. Toalettselfies! 
 
Åt helvete med Babel. Bytte lokalisering och lyxade i drinkar på Debaser. 
 
Lördag och nya äventyr! Var smakråd åt Oskar som shoppade, sen blev det parkhäng med gänget. 
 
Gullegrisarna och min Beo och Amandas Leo. Det var en alkoholfri dag för min del. Skönt!
 

Hann med en snabb runda hem för ombyte.
Sen hoppade jag på cykeln till Des och Mike innan solen hunnit gå ner än. 

Tro fan att vi hamnade i matkoma efter grillningen. När Des och Amanda tog fram filtarna var det kört. Haha! Socialliv ersattes med film, och ni vet hur jag är med film..
Men en lugn kväll var nog ändå precis vad jag behövde.
 
När jag kom hem inatt var jag fortfarande pigg och hade någon skum placebofylla. Gick loss på håret.
 

Kommentarer:

1 Des:

❤️❤️❤️

Kommentera här: