typ upptagen

HAJ. Jag skriver hemtenta under en vecka och är rätt upptagen med det för tillfället. Eller jag BORDE vara upptagen med det.... Nu blev jag påmind om varför jag inte bloggar så mycket numera... Det tar upp så jävla mycket tid??? Och pedant, petig och jävlig som jag är blir det bara värre för jag ska läsa igenom och ändra allt hundra gånger innan jag publicerar. Sen läser jag om och ändrar hundra gånger till fast jag redan publicerat inlägget. Jag är så jävla skadad.
 
Och på tal om att vara skadad. Har inte mått bra alls de senaste dagarna, eller troligen längre. Men det har blivit värre de senaste två dagarna. Gamla orosmoment som ger mig ångest och panik för framtiden. Saker som jag inte kan förändra i dagsläget, men som jag är övertygad om kommer bli hemskt jobbigt och påfrestande i framtiden. När jag hamnar i svackor kan tankarna inte sluta mala i huvudet, allt gammalt skit kommer tillbaka igen. Hjärnan bara maler samma konversationer, texter och meningar om och om igen, vilket troligen är en reaktion på ångesten. Men jag står inte ut med dessa jädra tvångstankar, det känns som krig i mitt huvud, som att jag håller på att bli galen. Vill bara ha lugn och ro i skallen, om så bara för en minut. Blö.
 
 
Glädjande bilder från helgen!
Fattar inte alls hur jag kan vara singel när jag ser högra bilden??? Naturlig skönhet!

Kommentarer:

1 Sofie:

<3 <3 !!!!

Svar: <3
jawna

2 Des:

<3 PUSS!

Svar: <3
jawna

Kommentera här: