det kan inte alltid vara roligt

Uuurk, har en så jobbig och tråååååkig vecka! Måndag snart??? Håller på att avsluta en kurs i Urban Integration. Plugg, plugg, plugg och på fredag ska vi redovisa vårt arbete inför ca 100 personer. På riktigt alltså, hundra pers!!! Där bland "viktiga" människor, lokala politiker och media tydligen... Jag vill inte dö nervositetsdöden. Det är vad som väntar dock... Tror t.o.m. att vi måste prata i mikrofon... Det bjuds åtminstone på vin. Efteråt.... Hade snarare behövt det innan!
 
Dör jag på fredag slipper jag jobba hela helgen iaf. På tal om att vara död. Jag ser helt död ut så blek jag är för mina nedre regioner typ tömmer läskigt stora mängder blod (från mitt ansikte???) just nu.... Vilket jävla kaos det är på utställningen nu förresten!!! Hela jädra befolkningen väntade till sista veckorna att komma och se den... Så de är så jävla sura för det är sjukt mycket folk och vi som jobbar får stå ut med deras skit.
 
Meeeeeen, nästa vecka är det ett helt nytt liv! Ingen blodbrist, brorsonen fyller 1år, jag startar en lång kurs i projektledning och det landar en jävla massa pengar på kontot - vilket betyder sex, drugs and rock'n'roll baby!!!! Nästa vecka hindrar inget mig från att störa dygnsrytmen och flippa ut lite.
 
 

Kommentarer:

1 Anelski:

lovely shoes! :-*

Kommentera här: