nyårslöften och outfit

Jag brukar nog vanligtvis inte köra med nyårslöften. Allt jag har velat eller vill förändra har jag försökt sätta igång med så snart jag kommit på det, varför ska man vänta på ett nytt år? Jag tänker att om jag inte vill lova mig själv något eller börja förändra i samma stund som jag kommer på det så vill jag nog inte det tillräckligt ändå! Måste jag lova mig själv något inför det kommande året så är det kanske att släppa loss lite mer med kläder och stil. Känner att jag är så himla tråkig och bekväm med vad jag har på mig, medan garderoben svämmar över av massa roligt! Tror dock att jag har nämnt detta flera gånger innan? Haha. Verkar vara ett lätt nyårslöfte att bryta...
 
Juste, min outfit för nyår också! I år firar jag med bästa vännerna som alltid, och vi kör 20-tals tema på partajet! Jag hade planer på att min nyårsklädsel för första gången någonsin skulle vara 100% second hand/återanvänt/superbilligt. Det gick jättebra tills jag blev stressad och köpte halsband och huvudband till fullpris på Glitter i helgen.. Men ja, var väl inte så jättedyrt, men drygt ändå att min plan sprack. Klänningen är från Myrorna och köpt tidigare i år. Fejkpälsen hittade jag på Tradera nyligen. Knappt 200kr för båda. Handskarna och broschen är gammalt shiet som jag redan hade hemma sedan långt tillbaka, och fjäderklämman har jag fått låna av min svägerska!
 
Känns tryggt att jag inte ens har testat min outfit än... Ser snyggt ut på galgen iaf!

Kommentera här: