vilosöndagen

Åh, jag har en så jädra stressig vecka framför mig! Känner mig fortfarande inte helt frisk, men nu är det bara att bita ihop och köra på... Fick åtminstone vila ut och ägna mig åt mig själv och läsa annat än kurslitteratur i helgen. Idag hade jag dessutom mina föräldrar på besök. Har saknat dem så det var skönt att vi hann ses innan jag reser! Nu ska jag bara försöka klämma in mina vänner någon gång nästa vecka!
 
Måndag: Föreläsning kl10-15. Skriva grupprapport kl15-??? Eventuellt träning på kvällen,
Tisdag: Eventuellt cellprovstagning kl10. Skriva klart rapport kl12-??? Eventuellt träning på kvällen.
Onsdag: Vaxning på Hälsokällan kl11-11.30. Finjusteringar och handledning för rapport kl12-16. Jobba kl17-20.30
Torsdag: Förhoppningsvis är rapporten inlämnad!!! Då ska jag handla lite saker inför barcelona, packa och förhoppningsvis leka med Amanda innan jag tar nattåget.
Fredag: Tåg till Kastrup kl02.33??? Flyger till Barcelona kl06.05. Barcelona kl11.40!!!

Där börjar en vecka av studier, nöjen och förhoppningsvis sol och bad! Kommer bli sjuuukt!
 
 
Förberedelser inför resan! Bleka tänderna, tvätta, fixa manikyr, pedikyr, färga bryn och fransar. AH, sola!?!?

Kommentera här: