glossybox <3

Idag fick jag hem min allra första Glossybox! Glossybox är ett litet fint paket man får hem i slutet av varje månad som innehåller fem olika skönhetsprodukter. Man vet inte vilka det är på förhand, så det blir en överraskning när man öppnar! Älskar konceptet!

Jag råkade hitta Glossybox hemsida för någon vecka sedan och registrerade mig direkt. Man betalar 139kr/mån och får fylla i en skönhetsprofil, sedan skickar de ut produkter utifrån vad som passar dig. Däremot såg jag att Blondinbella fått exakt samma paket som jag den här månaden, så jag tror de kör någon sommarkampanj nu!

Hihi, jag blev helt pirrig av när det lilla paketet kom! Orkar inte vänta tills nästa kommer! För er som tycker det här låter spännande så finns mer info på glossybox.se!



Rougeborste av äkta gethår, parfym utan syntetiska dofter, mineralrouge, röd läppenna och bodylotion som luktar sockervadd!

Kommentera här: