det suger att vara sjuk

Kim har varit förkyld ett par dagar nu, och igår kväll fick jag så jädra ont i halsen. Plågades under natten och ännu värre när jag vaknade idag. Har legat nerbäddad i soffan hela dagen och kollat på Dexter. Kim kom hem vid tre med ostbågar, piggelin och cola, och tvingade i mig en del värktabletter. Det känns lite lättare nu, men jag vågar inte göra annat än att ligga kvar och vila. Vill inte vara sjuk!!! Nu väntar jag på mat, sen ska jag kolla klart på sjätte säsongen av Dexter och hoppas att jag kan lämna soffan imorgon!



Någon som kan gissa vad jag gör med blomsprutan?

Kommentarer:

1 Anelski:

med den servicen hade jag stannat i soffan ;)

2 Sofie:

Jag tror du sprutar på katten! Det brukar jag göra iaf ;) haha

3 jawna:

Sofie: Haha, rätt! ;) Hindrar henne från att springa ut på balkongen! Väldigt effektivt!

4 sofiahassan:

usch :/ hoppas du blir bättre snart!

Kommentera här: