ny design

Ni ser kanske att bloggen har bytt utseende... Den är fortfarande under konstruktion, så säg gärna till om något ser konstigt ut, om ni tycker storlek och teckensnitt på texterna behöver förändras. Ja, om något är störigt helt enkelt.

Bilderna i headern är rätt gamla. Det beror på att jag inte har använt en ordentlig kamera på flera år. Haha.. Så jag valde lite bättre bilder från förr. Får se om jag får till några nya snart! Med olika frisyrer...
 
Annars.. Har haft en skitdag rent känslomässigt. Ensamheten gnager igen idag. Vill pussas och kramas!!! Gärna med någon sexig. Heheee.. Sen är jag orolig att katten också känner sig ensam och olycklig? Haha??? Hjälp?
 
 
Dagens frukost, i brist på annat! Och dagens enda riktiga måltid kom jag på nu...
Imorgon ska jag laga något riktigt gott! Och hämta gratis choklad från Fazer!

Kommentarer:

1 Saandra:

Älskar din nya design!! :)

Svar: Tack snyggo! Tänkte att något glatt kunde vara på sin plats!
Kontakta mig?

2 Sofie:

Oh! <3 Du måste tänka på dig själv nu och bara göra saker som du tycker är roliga. Det där med katten är också himla typiskt. Men jag lovar, hon känner sig inte olycklig! Hon har ju dig dessutom! :) Stora kramar! <3

Svar: Tack finaste Sofie! <3 Känns så löjligt egentligen att tänka att katten skulle vara olycklig.. Men jag vill bara att min lilla tuss ska mår bra, hon tar ju så bra hand om mig när jag känner mig ensam! Kram på dig!
jawna

Kommentera här: