I'M ALIIIIVE!

Hoho, här var jag! Har känt mig helt död hela helgen och innan det var det hektiskt ett par dagar. Idag tog jag tag i mitt liv igen och drog ner på stan för att titta på folk och shoppa lite. Kände mig väldigt oinspirerad i alla klädbutiker och köpte till slut ett doftljus från Voluspa, två vattenpipor och ett halvkilo körsbär...
 
Skum grej på bussen in till stan förresten. Jag kände något i mitt hår, vände mig om och där satt en kille som hade tagit bort en insekt som satt sig på mitt hår... Han håller den mellan fingrarna och visar mig den och jag vet inte hur jag ska reagera. Tror jag skrattade och klev av bussen. Awkward moment. Väldigt snällt av killen att rädda mig från insekten, men förstår inte hur han vågade pilla i mitt hår bara sådär? HAH!
 
Annars kryllade stan av poliser. Man blir ju fan helt till sig när de dessutom är sjukt heta. Jag raggade på en polis när jag var full en gång... Det gör jag inte om igen. Fyfan vad pinsamt. Nåååååja. Avslutar det här inlägget med några bilder från min B-day. Tagna med telefonen som vanligt... Skärpning!!!
 
 







Jag fick köra alkoholfritt hela dagen eftersom jag knarkar (medicin jao!!!!). Lite trist att vara nykter på sin födelsedag medan vännerna super för fullt... Vin och drinkar är gott ju...

Kommentera här: