depparmånaden?

Fyfan vad dålig jag har känt mig den här månaden. Både fysiskt och psykiskt. Kroppen känns som gelé och hjärnan likaså. Vill så mycket men orkar ingenting.

Har sovit väldigt dåligt, blir helt utmattad av minsta lilla fysiska ansträngning, ögonen har varit röda och dassiga i flera dagar och jag orkar varken vara ledsen eller glad.

Tycker det är otroligt jobbigt att gå ut och träffa människor, fast jag vill ner på stan och shoppa, jag vill till gymmet och träna, jag vill till skolan och lära känna mina klasskompisar...

Usch, jag hoppas det går över snart. Ska tvinga ut mig själv på promenad när jag vaknar imorgon.

Kommentarer:

1 Saandra:

Inte vara nere jawna. Lätt att säga, i know. men ändå! Du har ju världens sötaste kissemiss som kan munta upp dig :)



Puss på dig!

Kommentera här: