jag brukar inte hata måndagar

Jag har så ont i huvudet idag att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv! Har inget bröd hemma. Det finns knäckebröd, men smöret är då slut.. Har inga bananer, så någon gröt vill jag inte äta. Blev några godisbitar till frukost, men det lär jag inte hålla mig länge på... Vill bara spänna något runt huvudet och gömma mig under täcket hela dagen.

Middagen i lördags gick bra förresten, bortsett från krampen jag fick efter att ha skalat många kg potatis... Då jag fick mixtra lite med receptet för att det skulle räcka till alla så blev det inte superlyckat, men det var fortfarande väldigt gott! Kims nördiga vänner var sjysta, och maten verkade uppskattad. Tyvärr så hann jag inte ens tänka på att ta några bilder!

Nu klarar jag inte av att fokusera blicken här mer. Ska försöka ta mig samman och dra till Willys och handla.



Jag får mig nog ändå ett gott skratt en dag som denna, med den här filuren springades hemma.

Kommentarer:

1 ANGELCHANELLE:

haha, åh, så söööt !

Kommentera här: