go'kväll i stugan

Idag tänkte jag lägga upp den gångna veckans bilder från Instagram, men mitt batteri i mobiltelefonen brann typ upp imorse såååå.... Nytt batteri kostar runt 500kr!!! Men det har varit en otroligt plågsam dag utan mobilen, egentligen hade jag kunnat ge en njure för ett nytt batteri, så 500 är väl inget när jag tänker efter.

Aja, över till något annat.
Jag var på vårdcentralen igår, efter över en månads väntetid och 9 månader med magplågor. Satt med läkaren i nästan en halvtimme (bästa läkaren ever!) och hon pratade om något som heter dyspepsi men sa sedan att jag troligen har en svår magkatarr. Så jag vet inte själv ens, men jag har fått Omeprazol som jag ska ta i sex veckor och se om det hjälper. *Ber till universums alla gudar*

Längtar till imorgon eftermiddag då en stark känsla av frihet kommer infinna sig. Praise the lord!



Religiös dryck.

Kommentera här: