bildregn från gårdagen

Efter att ha solat ett par timmar, drog jag och Kim för att storhandla och sen blev det tacomiddag på balkongen!

Håret var smutsigt, så jag satte upp det lite fint. Men det åkte ner lika snabbt igen då jag känner mig som ett mongo med håret uppsatt såhär!


Efter maten blev det egobilder när jag lugnat mig efter raseriutbrottet över håret...

Sen skulle vi ner en runda på stan! Såhär glad var jag då!

Kim låtsades att han var ledsen...

Men han blev glad igen när han fick tårta på Barista! Haha..!

Promenera, promenera...

Och vi avslutade kvällen med bio! Såg Transformers 3 i 3D.

Riktigt bra var den! Om man ska bortse från "supermodellen" som sprang runt i högklackat och såg perfekt ut och blev inte smutsig en enda gång under filmen. Ser ni filmen så kommer ni heller inte fatta hur hennes jacka fortfarande kan vara kritvit i slutet, och håret perfekt. Haha, hon var nog den hemliga superhjälten i filmen... Typisk killfilm, helt klart.

Kommentarer:

1 ElinT:

Sv. din klänning e jätte fin, så det är ju klart att jag röstar på den!:) Kram

2 Sofie:

Håret var ju jättefint uppsatt! Nedsläppt också för den delen ;)

3 CJ:

Fint med blommor i håret!

Kommentera här: