åh, lyckorus!

Inte nog med att min dag redan har varit ganska underbar. Jag kommer hem och får se att jag har vunnit tavlan jag önskat mig från kandeeshop! Den här tjejen höll en tävling i sin blogg, och har visst sett i min blogg att jag snart fyller år och reproduktionen av hennes målning fanns i min önskelista... Hon valde mig som vinnare och lämnade ett fint meddelande. Hur underbar!? Längtar efter att få hänga upp den!!!



"Vinnaren i senaste tävlingen blev Jawna. Hon önskade att få vinna en reproduktion av just den här målningen. Jag läste även att hon fyller år i juli så det blir ju samtidigt  som en liten födelsedagspresent till henne från mig. Stort grattis! Din vinst kommer snart hem på lådan ;)"

Kommentarer:

1 anna:

Sv: Har röstat på din klänning! Mitt svar kom dock lite sent haha... Grattis till vinsten! :)

2 Linda:

Va jätte kul:D

& Grattis i förskott:d

Kommentera här: