Min nördiga pojkvän

Att jag kallar Kim nörd, kan ni ju inte ha missat... Men hur nördig är han egentligen? Förutom då att han spelar datorspel dag och natt, betalar runt 1000kr för en samlarbok, köper två exemplar av samma brädspel - så han kan spela det ena och spara det andra.... Jo, han och hans minst lika nördiga polare har precis köpt var sin ninjadräkt... Och de har inte gjort det för att de ska på någon maskerad, utan bara för att. Hur nördigt!? Men sjukt kul dock!

Varför gör inte vi brudar såna roliga (barnsliga) grejer?


Hahaha, you gotta love it...

Kommentarer:

1 amandus:

Haha, snyggt! Jag tycker vi borde nörda oss mer :)

2 Jenny Anderssen:

Hej!



Sjukt fin blogg har du! :)

Letar du efter kläder online rekommenderar jag starkt: http://www.modeplatsen.se

De har sjukt bra sexiga underkläder, klänningar, mode online mm.



Ta en titt där :) Puss

3 Zopheija:

vänta lite... jag är tjej och minst lika nördig :D skulle sjukt gärna vilja ha en ninjadräkt, "bara för att.." ;D

Kommentera här: