Ensam med Kims dator

Kim har precis gett sig av till jobbet, och kommer inte hem förrän sent inatt. Vilket betyder att jag äntligen har tillgång till datorn och kan uppdatera das blogg! Haha. Och självklart - rota igenom hans dator och rita hjärtan i alla hans nördiga samlarböcker.... Heheheeh, fan va han hade dödat mig.

Vi var i Malmö i måndags, jag skulle få min födelsedagspresent, Gucciparfymen som jag velat ha sedan resan till Kreta förra sommaren. Nu kan jag äntligen lukta något igen! Dessutom så käkade vi på mitt favoritställe... Burger King!

Annars har vi bara chillat och dillat här i Simrishamn, och på fredag bär det av till Helsingborgsfestivalen! Men nu ska jag sitta här i min ensamhet och dricka Ramlösa.


Kommentarer:

1 Anelski:

Burger King??? och jag som trodde han skulle bjuda dig på värsta fina middagen typ S:t Marcus vinkällare el liknande...efter allt du fyller år en gång om året :P

2 JAWNA:

Vi skulle egentligen äta på T.G.I Friday's, men vi var så mätta redan efter att ha fikat, så jag tyckte vi kunde äta på BK istället!

Kommentera här: