Valborg, jao

Louise har varit hos gynekologen;
- Jag ska inte ha den här konstiga salvan jag fick! Jävla fittdoktor!

Kul! Men det jag egentligen ville säga var att jag tänker stanna hemma ikväll. Ensam. Festa kan man göra vilken helg som helst, varför är det ett sånt jävla stress över att man måste supa på valborg? Och folk tycker man är så jävla tråkig och konstig för att man istället väljer att sitta hemma och mysa i soffan medan andra fumlar runt ute i regnet med fulla ungdomar? Nä, nu vill jag inte höra något tjat om att jag måste följa med hit och dit. Fuck that, jag stannar hemma och kollar på film! Jobb imorgon!

Trevlig valborg för övrigt! Och grattis till A & T - och välkomna hem till Sverige!


Valborg i Lund 2007 med en gammal klasskompis.

Kommentarer:

1 Anela:

vi var ute. vi satt på fridays med några vänner och drack några drinkar. sen började Dj:n spela för hög musik så vi packade ihop och drog hemåt vi åkte buss. bussen var sen så vi väntade i 15 min. med oss väntade fyra tjejer (tror att de nämnde att de var 97:or). de var fulla, äckliga, you get the picture. de hade too much make up och spottade överallt. de pratade om sina äckliga strul medan de var medvetslösa. sen ville den mest äckliga tjejen tända sin äckliga cigg så hon frågade oss om vi hade tändare. nej, vi röker inte säger jag och då kommenterar en av de att man inte måste röka för att ha en tändare på sig. jag frågar vad jag skulle med en tändare när jag är ute och de tyckte att man kunde tända ett ljus el nåt. jag blev irriterad över allt jag hunnit se och ville ge de på käften men lagen tillåter inte.

när bussen kommer stiger ett gäng ungdomar av (araber) och de börjar slåss. bussen är vandaliserad..dörrar går inte att stänga..sätten har slitits loss..katastrof..

så du gjorde rätt i att stanna hemma. mys!

2 JAWNA:

Anela: FYFAN, sätt alla i fyllecell! Där kan de trängas och spy på varandra hela kvällen och natten!

Kommentera här: